Ens encanten els cistells de vímet! Si saps combinar-los bé, poden decorar qualsevol estança de la casa, i al ser un material natural aporten calidesa i autenticitat a l'espai. Ja ho veieu...tot avantatges!
Des de cistells de gran format a d'altres de més petits, més o menys rígids, pintats o sense pintar, són una opció magnífica per qualsevol lloc de la casa.
Al bany per a guardar-hi el paper de wc, al rebedor com a paraigüer o sabater, al menjador com a test per a les plantes o per a guardar mantes i revistes, al costat de la llar de foc per emmagatzemar la llenya, penjat de la paret o com a pantalla de la làmpada....les possiblitats son infinites i totes precioses.
T'animem a que donis un cop d'ull a les idees que et proposem en forma de foto.
***
Nos encantan los cestos de mimbre! Si sabes combinarlos bien pueden decorar cualquier espacio de la casa y al ser un material natural aporta calidez y autenticidad al espacio. Vamos...que todo son ventajas!
Desde cestos de gran formato a otros mas pequeños, más o menos rígidos, pintados o sin pintar, son una opción magnífica para cualquier estancia de la casa.
En el baño para guardar el papel de w.c o como simple decoración, en el recibidor como paraguero o zapatero, en el comedor como tiesto para las plantas o para guardar revistas o mantas, al lado de la chimenea para almacenar la leña, colgado de la pared o como pantalla para la lámpara...las posibilidades son infinitas y todas preciosas.
Te animamos a que heches un vistazo a las ideas que te proponemos!
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada