dijous, 24 d’abril del 2014

Dolça espera...

Ha arribat el dia…

…ho he allargat al màxim, però ara ja sí que he de fer un "stop" (temporal), al camí de Picamanetes. 

Embarassada ja de quasi 9 mesos, ara toca descansar els pocs dies que queden, agafar moltes energies, i preparar el niu per l'arribada del petit a casa.

La intenció (no us oblideu de nosaltres si us plau) és que sigui una aturada temporal, i (m'haureu de perdonar) però no sóc capaç de dir-vos quan de temps ens pendrem jo i la meva meravellosa família numerosa per adaptar-nos a la nova situació. Ells necessiten a la mama al 100% i jo no vull perdre'm ni un sol segon d'aquest moment únic, màgic i irrepetible.

Així doncs avui no toca ensenyar coses boniques, sinó dir-vos un"Adèu...fins aviat!".

No puc deixar de donar-vos novament les gràcies per ser aquí durant quasi tot aquest anyet. Sense vosaltres, tot aixó no té sentit.

El mail per a encàrrecs (123picamanetes@gmail.com) continuarà actiu (de fet, encara en tinc algun per entregar que espero que pugui acabar), així que si voleu alguna coseta, no dubteu en contactar amb mi i parlem de quan us puc fer l'entrega. :-)

Un petonàs molt ben fort i fins molt aviat!

Ariadna


2 comentaris:

  1. Que tinguis una horeta ben curta i gaudeix plenament de la nova arribada ;-o)

    ResponElimina
  2. oohhh Felicitats! familia nombrosa, ja són paraules majors! que vagi tot molt bé i que sigui ràpid!
    un petonàs

    maria

    ResponElimina

Blogging tips