dimecres, 21 de gener del 2015

Índia

La gent que em coneix bé, sap que una de les meves grans passions és viatjar, i el continent que em té el cor robat és Àsia.

Un dels paisos que més m'ha tocat és la Índia. Forma part d'una part molt important de la meva vida i m'encanta col.leccionar imatges seves a Pinterest.

Avui m'agradaria compartir algunes d'aquestes amb vosaltres. Espero que us trasmetin el magnetisme que tenen en mi.

Feliç dimecres!!!

                                                                                  ***

La gente que me conece bien sabe que una de mis grandes pasiones es viajar. Y el continente que me tiene el corazón robado es Asia.

Uno de los países que más me ha tocado es India. Forma parte de un momento muy importante de mi vida y me encanta coleccionar imágenes de este maravilloso país en Pinterest.

Hoy me gustaría compartir con vosotros algunas de ellas. Espero que os transmitan el magnetismo que tiene en mi.

Feliz miércoles!!!










































1 comentari:

  1. Espectaculars imatges. Si lea has fetes totes tu felicitats. Jo vaig estar a l.india fa molts anys i les cameres no eren les mateixes aixi que aquestes fotografies m.han portat on en ocasions la memoria no arriba. Els colors vibrants, els rostres meravellosos.

    ResponElimina

Blogging tips