dimecres, 17 de juliol del 2013

Hand made with love

No tothom dóna el mateix valor a les coses.

Entrar a una botiga pensant en algú, triar, remenar, i finalment trobar una cosa preciosa per a una persona que estimes: és fantàstic. 

Però que algú dediqui part del seu temps a buscar el paper adequat, la cinta idònea, el color perfecte....i fer-te algo amb les seves pròpies mans: aixó és brutal! 

Avui he vist que hem passat de les 2.000 visites, i encara no em faig la idea. Segur que les grans bloggers es farien un tip de riure amb aquesta xifra, però jo estic més feliç que un anís.

Perquè em fa enormement feliç fer-ho i perquè que ho faig amb molt d'amor.

Una vegada més....gràcies!




3 comentaris:

  1. Moltes felicitats!!! Perquè mica en mica s'omple la pica... i perquè quan una cosa es fa amb amor, es nota.

    ResponElimina
  2. Felicitats!!!! sempre fan il·lusió les visites, encara que vagin poquet a poquet! a mes, segur uqe algun dia arribaras a ser com les bloggeres que en tenen un munt (que tampoc som nosaltres, eh?! ;) amb les cosetes tan mones que fas! a mi m'encanten! i em fa gracia pq algunes de les coses que fas, tb les havia fet o pensat!
    Molta sort!!!

    maria

    ResponElimina

Blogging tips