dimarts, 9 de juliol del 2013

Jan

Hola a tothom!!!

Tot i la calorada que fa aquests dies, a picamanetes no descansem! 

Bàsicament, perquè disfruto moltíssim fent el que faig, i, evidentment, perquè vosaltres em feu encàrrecs, cosa que em fa enormement feliç. Qué més es pot demanar????

Aquesta banderola és per en Jan, i he d'admetre que és una de les combinacions de colors que més m'agrada. El gris per als nens em torna boja! 

Aquí en teniu les proves...bonica oi????

Als que ja estigueu de vacances, disfruteu-ne, i als demés, penseu que ja queda un dia menys! ;)

Fins la propera!













2 comentaris:

  1. Una banderola preciosa!!! No et coneixia...i m'ha agradat molt tot el que tens al blog.
    Una abraçada.

    Anna

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies Anna! No saps com s'agraeixen els vostres comentaris...ajuden a tirar endavant! ;)

      Elimina

Blogging tips