dimecres, 1 de gener del 2014

Estimats Reis Mags...

Estimats Reis Mags….

Fa molts i molts anys que no us escric cap carta. :-( De fet, sempre havia cregut que com que sou màgics, no feia falta...També fa molts anys que no us demano res, i és que tinc tot el que puc desitjar! :-))

Però ja que estem immersos en l'època de les peticions per excel.lència, doncs m'ha vingut de gust fer un petit resum de cosetes boniques tretes del gran Pinterest, a les que no faria pas un lleig ;-)

La làmpara de crochet em té el cor absolutament robat, la mini amb aplicacions de plata és xula perquè sí, i què m'en dieu de la faldilla de tul???? Fa molt de temps que en vull una!!!!! M'encanta!!!! Que no falti el material per fer manualitats, rotuladors per pintar la vaixella, una cambridge bag, un bon llibre és imprescindible, els coixins estil marroquí son la pera! I els de forma de poma? Súper divertits no? Robeta pel petit que tenim en camí, les botes d'aigua, el rellotge, la grapadora de llagosta, unes converse  o els pins en forma de núvol.

En fi…per demanar que no quedi oi? ;-)

I vosaltres….ja teniu la carta al Reis feta?


4 comentaris:

  1. Feliç any nou! i felicitats pel petit en camí!
    quina llista de reis mes xula, crec que haure de fer una semblant per a facilitar les coses als reis...jejeje

    maria

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies Maria! Sempre va bé…son màgics però deuen portar un embolic amb tants regals… ;-)

      Elimina
  2. Quina llista més xula ...m'agrada tot, tot i tot!!!
    Bon any 2014 i felicitats!
    Montse

    ResponElimina

Blogging tips