dilluns, 9 de desembre del 2013

Decorem l'avet de Nadal?

Bona tarda!

9 de desembre i a Picamanetes encara no hi ha cap post nadalenc! Tota la raó! "Mea culpa"….No pot ser!!!!! :-(

Us he de confessar que tenia en ment fer un calendari d'advent, però els dos últims caps de setmana he estat liada amb diferents encàrrecs (cosa que, per altra banda, us agraeixo eternament), i m'ha sigut del tot impossible...

Els meus nens encara son molt petits així que espero que no m'ho tinguin gaire en compte…de fet, el concepte "paciència" (obrir un sobre cada dia) no el tenim encara del tot assimilat. Així que, si finalment m'animo a fer-lo, com que ho obren tot de cop, no notaran gaire la diferència! ;-)

Al tema, que m'enrollo com una persiana…

Aquesta setmana havíem de portar alguna coseta per decorar l'avet de Nadal de l'escola, així que diumenge, amb un "plis plas", vem fer unes "pseudoboles" de cartró amb missatge. Una per a cada un!

I vosaltres….ja teniu l'avet ben guarnit???


2 comentaris:

  1. Doncs per haver-les fet en un "plis-plas" t'han quedat ben xules.
    Fins la propera, estem en contacte
    Cristina

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jajajajaja! Gràcies Cristina! I tant que ens seguim! ;-)

      Elimina

Blogging tips