dissabte, 16 de novembre del 2013

60 primaveres!!!

Bona tarda!!!

Mare meva quina manera de ploure…i ho ha de fer justament el cap de setmana??? :-(

Bé, mire'm-ho pel costat positiu…dia de pijama, manteta, i manualitats!!!

Des del número que vaig fer als meus pares, que no n'havia tornat a fer cap. Per aixó, quan vaig rebre aquest encàrrec em fa fer molta il.lusió, perquè m'encanten!

Mireu quin 60 més bonic! El paper em xifla! És súper vintage!

És una xifra fantàstica i espero que cada vegada que el vegi a casa, recordi la festa tant bonica que la seva família li va fer!

Molt i molt feliços 60!!!!!

Fins la propera! Una abraçadota!








6 comentaris:

  1. Quina monada, m'encantaaa! t'ha quedat genial, molt sweet...felicitats!

    ResponElimina
  2. Moltes gràcies pels 60!! A la meva mare li van encantar! I estaran presents a la festa d'aniversari! Petonets i gràcies! Tindrà un bon record! Olga

    ResponElimina
    Respostes
    1. No saps la il.lusió que em fa que em diguis aixó Olga!!! De veritat!!! El vaig fer amb molt de carinyu! Una abraçada!

      Elimina

Blogging tips