dimecres, 27 de novembre del 2013

Pops i Balenes

Bon i fred dimecres!!! 

No tinc perdó....us podeu creure que aquest post porta des del setembre esperant??? Doncs sí!!! I és una pena perquè vaig fer aquestes banderoles amb moltíssima il·lusió.

Us explico....

Si una cosa ens va fer decidir i triar la llar d'infants a la que anirien els nostres nens, va ser, sense cap mena de dubte, la vida que tenia aquell lloc. No sé si m'explico. Vem veure llars precioses, amb instal·lacions noves de trinca, i espais de luxe....però que no tenien l'ànima d'aquell lloc. 

Només entrar ens vem mirar el meu marit i jo i vem saber que aquell seria el lloc on anirien els nostres nens. Les parets plenes de xinxetes, de grapes, restes de papers i embolcalls de tots els colors, així és com jo entenc que ha de ser un lloc ple de criatures. 

No us sorprendrà doncs que us digui, que les classes dels petits són una autèntica festa. Plenes de fotos i manualitats de tota mena que fan amb molt de carinyu totes les mestres i els petits.

Era setembre i s'acostava l'inici del curs, i, un dia, vaig pensar que seria bonic fer unes banderoles per a decorar les classes dels petits. 

Així que tan bon punt vaig saber el nom que tindrien, em vaig posar a treballar. ;-) La temàtica aquest any és el fons del mar, i ells són els pops i les balenes...no em digueu que no son preciosos???

Vaig pensar que segurament estaria penjada a una alçada considerable, així que les lletres les vaig fer d'una mida molt més gran que les que faig normalment, perquè es veies bé a distància.

Amb les presses, només vaig fer foto a la dels Pops :-( , però la de les balenes també va quedar molt bonica. 

Em va fer molta il·lusió fer aquest detallet a les profes del meus nens, que són un autèntic 10, i col.laborar a deixar aquell lloc una mica més ple de vida de que ja ho està!

Abrigueu-vos molt! Petonets i fins la propera!




4 comentaris:

Blogging tips