dimarts, 5 de novembre del 2013

...estic llegint!

Bon dia!!!

Avui us porto un altre penjoll de porta que vaig fer, en aquest cas, per casa, que ja tocava! ;-)

fa unes setmanes us vaig ensenyar el de "estic somiant". Doncs aquí teniu una altra variant...."Estic llegint"! 

No us amagaré que tinc unes ganes boges que aprenguin a llegir, trobin els seus moments per a penjar el cartell a la porta, i es facin fans de devorar històries fantàstiques als llibres, com jo feia de petita. 

Ara pensareu que estic sonada, però em moro de ganes que ja tinguin l'edat per a llegir el Harry Potter!!!

Jo l'he llegit amb quasi 30 anys (la meva germana em va insistir molt i he de confessar que era una mica escèptica) i m'ha apassionat! Estava absolutament enganxada! Segur que les que l'heu llegit sabeu de què parlo... ;-)

Doncs això....a llegir que és meravellós!!!

Fins la propera!

Petonets!





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Blogging tips