dilluns, 18 de novembre del 2013

El primer premi!!!

Bon dia (tot i la pluja)!

Però quina manera més "requetebonica" de començar la setmana! Us explico....

Avui ens hem despertat amb un premi!!!!! Si, si, si....fort oi???? És el primer que em donen, així que us podeu imaginar la il·lusió que m'ha arribat a fer??? Mooooolta!!!

Així que primeríssim de tot: moltíssimes gràcies a la Lídia i la Montse de paperrobaitisores.blogspot.com per haver pensat en Picamanetes a l'hora de repartir-lo.


I aquí el teniu! Es tracta de "Liebster Award", premi que concedeixen les mateixes bloggers a aquells blocs que els hi han agradat, que estan començant, o que tenen pocs seguidors. Gran iniciativa per a donar a conèixer nous blocs i artistes no creieu?

Els passos a seguir son els següents:
  • Anomenar i agrair el premi a la persona i bloc que t'he l'ha concedit.
  • Respondre les 11 preguntes que m'han formulat.
  • Concedir el premi a 11 blocs que t'agradin, que siguin novells o que tinguin menys de 100 seguidors.
  • Formular 11 preguntes per als blocs que tu vols premiar.
  • Visitar els altres blocs premiats a banda del nostre.
  • Informar als bloggers del premi concedit.

Felicitar també de tot cor als altres 10 blocs que heu obtingut el premi, i dir-vos que ja hi he passat a fer una volta i a fer-me seguidora! Feu coses molt boniques i molt bones! ;-)

I ara...a contestar les preguntes que em fan la Lídia i la Montse...aquí va...

1.- Per què vas decidir fer un bloc?

Doncs la veritat és que va sorgir poc a poc, sense una intenció gaire ferma, amb un "vols dir que...". Mica en mica em vaig anar endinsant al món blogger, el bloc va començar a prendre una forma que m'agradava, i finalment va sorgir Picamanetes.

2.- Va costar trobar el nom?

No gaire, el problema és que ja n'hi havia d'agafats, i clar, la qüestió era que no es podia repetir...Però realment potser van ser...10 minuts? No més! ;-)

3.- L'actualitzes sovint? Quan temps hi dediques?

Intento tenir-lo al dia cada setmana....El temps que hi dedico és molt, perquè tot el que hi surt ha necessitat un temps d'elaboració, fotos, edició....I compaginar això amb una família, una feina i ara un embaràs, de vegades no és fàcil. De tota manera m'ho prenc amb molta calma i sense pressions. En el moment en que em suposi un sobre-esforç que no em compensi assumir, deixaré d'actualitzar-lo tant sovint, o senzillament deixaré de publicar.

4.- Què n'esperes del bloc?

Que faci passar una bona estona a tot aquell/a persona que entra a fer un cop d'ull.

5.- T'ha passat alguna anècdota amb el blog?

Doncs la veritat és que no…(que avorrida no? Jejejejej!)

6.- A què dediques el teu temps lliure?

A estar amb el millor que tinc, la meva família.

7.- Si preguntés a algú que et coneix, quina virtut em diria que tens?

Bufff…..treballadora?

8.- I quin defecte?

Potser la meva visceralitat… 

9.- Què et fa riure?

El meu nen gran i les seves frases. El petit encara no parla però en tinc unes ganes. ;-)

10.- I plorar?

Mooooooltes coses! 

11:- Un consell per algú que comença?


Consell??? Però si jo també començo!!! No sé…que el que faci ho faci amb il.lusió i passió, però com qualsevol cosa a la vida.


I els blocs que premia Picamanetes son...tachan, tachaaaaaaan......aquests!
I les meves preguntes per vosaltres son les mateixes que he contestat jo!

Feliç setmana a tothom!!!

4 comentaris:

  1. Felicitats! Un premi ben merescut!
    Kissitos!!

    ResponElimina
  2. Felicitats pel premi! i enhorabona pq te'n donem un altre!!! passa't pel nostre blog i veuras!;)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ohhhhhhhh!!!!! Però quina il.lusió!!!! Moltes gràcies guapes!!!!!

      Elimina

Blogging tips