diumenge, 24 de novembre del 2013

Lletres a la cuina

Hola, hola, holaaaaa!

Com va el diumenge??? 

Avui us ensenyo les lletres que vaig fer per decorar la cuina de casa.

Es dona el cas que es tracta d'una cuina semi oberta al menjador, amb una barra tipus americana i uns estors que ajuden a dividir-la de la sala d'estar, però, al cap i a la fi, es tracta d'un únic espai. 

Personalment m'encanta el conepte de l'espai obert (encara que com tot, té el seus pros i contres) però n'estic molt contenta.

I feia temps que tenia ganes de posar-hi les lletres de fusta que he fet en d'altres ocasions, però amb el nom de "cuina".

Així que dit i fet! M'hi vaig posar i aquí en teniu el resultat!

Com veureu el paper és un mapa de París molt i molt bonic que ja vaig utilitzar per forrar una lletra, però és que m'encanta! ;-)

Acabeu de disfrutar el cap de setmana!!!

Petonassos!






4 comentaris:

  1. Ooh quina passada, amb una companya de feina que fa scrap, hem dit de fer un canvi. Jo li cosiré una bossa i ella em farà unes lletres per la cuina! Jejeje. No seré com seran les meves però les teves les trobo espectaculars , M'encanten! ;)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Segur que seran precioses Anna! Decorativament m'encanta com queden! Aquestes anaven molt bé pel tema dels colors de la meva cuina i vaig decidir fer-les totes iguals, però hi ha tantes possibilitats! Gràcies guapa!

      Elimina
  2. Xulíssimes! M'encanta el paper que has fet anar!!!

    ResponElimina

Blogging tips