dijous, 28 de novembre del 2013

Nununu

Bon dia!

Avui no us ensenyaré res del que he fet, sinó que m'agradaria compartir amb vosaltres un gran descobriment!

Apunteu-vos bé aquesta adreça (i que consti que no els conec de res ni tinc comissió): www.nununu.pl

Vaig trobar aquesta pàgina de decoració infantil polonesa i immediatament en vaig quedar enamorada! Ho compraria TOOOOOOOT! 

M'encanta la robeta plena d'estrelles tant per nens com per nenes, les corones d'aniversari, els texits, els coixins, la banderola….i què me'n dieu les tendes índies que venen per posar a les habitacions dels petits? Són boniques pequè sí!

La foto del nen en la versió masculina de "La princesa i el pèsol" és xulíssima o no? M'encantava aquest conte de petitona... ;-)

La pàgina web sembla que està una mica en construcción però té molt bona pinta.

Espero que us hagi agradat!

Fins la propera! Petonets!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Blogging tips